Κυνηγώντας ξανά αρκούδες

Για 2η συνεχόμενη ημέρα, δεν προτίθεμαι να ασχοληθώ και πολύ σοβαρά με το πρόγραμμα, παρόλο που η πληθώρα των αγώνων φαινομενικά δείχνει ότι υπάρχουν περισσότερες επιλογές σε σχέση με χτες.
Πάλι για το σπορ θα παίξω και θα ψαχτώ με μεγάλες αποδόσεις, σα να είμαι στην Ανταρκτική και κυνηγάω πολικές αρκούδες και Θαλάσσιους ελέφαντες.

Συστηματάκι 3-4 με 2 στάνταρ και σήμερα λοιπόν, ήμουν αρκετά κοντά εχτές με τον ίδιο τρόπο παιχνιδιού και θα το προτιμήσω πάλι, αφού θεωρώ ότι αξίζει να ξοδέψω 1,5 ευρώ για τη διασκέδαση μου το βράδυ.
τα 2 στάνταρ μου για σήμερα είναι ο ΑΣΟΣ της Μπριζ και το ΔΙΠΛΟ της Κορκ. Αν χάσω κάτι από αυτά τα 2 τότε το κουπόνι πάει απευθείας στον κουβά. Χωρίς πολλές αναλύσεις, μιας και οι επιλογές μου στηρίζονται περισσότερο στην ειδησεογραφία άλλων, πάμε να δούμε τι κρατάω παρακάτω.
Στη Β' Γερμανίας, έτσι για να τα πάρω και χρονικά με τη σειρά, θα κρατήσω το ΔΙΠΛΟ της Ίνγκολσταντ, της οποίας το όνομα ποτέ μου δεν έχω καταφέρει να πω σωστά. Με ρεκόρ 5-5-0 εκτός έδρας περιμένω τουλάχιστον να μην χάσει η συγκεκριμένη ομάδα, που φιλοξενείται από την Φορτούνα του Ντίσελντορφ. 1 βαθμός χωρίζει τις 2 ομάδες που δεν έχουν εξασφαλίσει ακόμα την παραμονή τους στην κατηγορία, επιλέγω να πάω με αυτή που τρέχει πολύ καλό σερί μακριά από το σπίτι της.
Φοβερή φυσιογνωμία ο Λουίς Ερνάντεζ
Το ΔΙΠΛΟ θα κρατήσω και στο παιχνίδι για την Β' Ολλανδίας μεταξύ Αλμίρε Σίτυ - Μάαστριχτ. Μην με ρωτήσετε το λόγο μόνο, εγώ τη μοναδική Μάαστριχτ που γνωρίζω είναι τη συνθήκη. Το ρεπορτάζ των ομάδων λέει ότι η φιλοξενούμενη πετάει φωτιές και πάει φουλ για άνοδο και επειδή δεν έχει και κάτι άλλο πιο αξιόλογο στο σημερινό κουπόνι, θα εμπιστευτώ τους ρεπόρτερ κι εγώ. Όλος ο κόσμος παίζει ΔΙΠΛΟ Μάαστριχτ απόψε, θα πάω κι εγώ με το ρεύμα.
Από τη Β' γαλλίας θα κρατήσω μόνο ένα σημείο κι αυτό θα είναι το Χ στο παιχνίδι της Μπρεστ με την Χάβρη. Αμφότερες είναι πολύ σφιχτές ομάδες, θέλουν μερικά πονταλάκια για να εξασφαλίσουν την παραμονή και σε έναν αγώνα με ελάχιστα ρίσκα που θα παρθούν, νομίζω η ισοπαλία έχει καλή τύχη.
Κλείνω με ένα παιχνίδι από το Μεξικό, μεταξύ Κερέταρο και Τιχουάνα.  Αν με ρωτήσει κανείς τι χρώμα φανέλες φοράει η Κερέταρο δεν θα μπορέσω να του απαντήσω, καθώς και οι γνώσεις μου για το Μεξικάνικο ποδόσφαιρο είναι τόσο περιορισμένες, που η μνήμη μου έχει μείνει ακόμα σ' εκείνον τον επιθετικό που έμοιαζε με Ινδιάνο στο Μουντιάλ της Γαλλίας το 98', τον Λουίς Ερνάντεζ. Πολλά οικονομικά προβλήματα διάβασα ότι έχει η Κερέταρο αλλά είναι αξιοπρεπής σαν ομάδα, η Τιχουάνα όμως  κάνει κυριολεκτικά τουρισμό εκτός έδρας, έχοντας να κερδίσει 14 μήνες μακριά από το σπίτι της και τρέχει ένα αρνητικό σερί 0-5-15.

Αυτά  τα λίγα για σήμερα, προθέρμανση για το διήμερο είναι αυτή, τα πιο σοβαρά και ουσιαστικά από αύριο.

Η πρόταση: Σύστημα 3-4 με 2 στάνταρ

Κλαμπ Μπριζ - Λόκερεν ΑΣΟΣ 1,55 ΣΤΑΝΤΑΡ
Άθλοουν Τάουν - Κορκ ΔΙΠΛΟ 1,40 ΣΤΑΝΤΑΡ

Φορτούνα Ντίσελντορφ - Ίνγκολσταντ ΔΙΠΛΟ 2,70
Μπρεστ - Χάβρη Χ 2,85
Αλμίρε Σίτυ - Μάαστριχτ ΔΙΠΛΟ 2,20
Κερέταρο - Τιχουάνα ΑΣΟΣ 2,40

Απόδοση στην ΤΕΤΡΑΔΑ: 40,62
ποντάρισμα: 1,5 ευρώ (5 στήλες επί 0,30 την κάθε στήλη)
πιθανό κέρδος: 68,45 ευρώ

Αρχική Κάβα: 0 ευρώ
Προηγούμενο υπόλοιπο (27/03/2014): -138,43 ευρώ
Ανοιχτά πονταρίσματα (28/03/2014): 1,5 ευρώ
Νέο υπόλοιπο (28/03/2014): - 139,93 ευρώ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κόστος των συστημάτων στο στοίχημα

Φτιάξε το δικό σου ΣΥΣΤΗΜΑ για το ΣΤΟΙΧΗΜΑ

ΣΥΣΤΗΜΑ 1-2