Κομπλάρουν με τος "ΜΕΓΑΛΟΥΣ" οι Άγιοι

Μάντσεστερ Γ., Άρσεναλ και Μάντσεστερ Σίτυ ξεπέρασαν το εμπόδιο της φετινής Σαουθάμπτον που φιγουράρει στην 4η θέση της βαθμολογίας και κάτι ανάλογο περιμένω να κάνει και η Τσέλσι σήμερα το μεσημέρι. Τελευταία αγωνιστική της χρονιάς στα αγγλικά γήπεδα αλλά και σ' αυτά της ιταλικής Serie B.




Με 2 ΔΥΑΔΕΣ κινήθηκα στην Boxing Day το αυτό θα πράξω και σήμερα με την ελπίδα να φυσήξουν πιο ευνοϊκοί άνεμοι αυτή τη φορά.

Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό το πρώτο μου σημείο θα είναι το ΔΙΠΛΟ της Τσέλσι που το πόνταρα σε απόδοση 1,90 και θα το συνδυάσω με τον ΑΣΟ της Βίρτους Εντέλα που αντιμετωπίζει την Κροτόνε. Στις 16:00 και τα 2 αυτά παιχνίδια και ελπίζω να μπω με το δεξί σήμερα.

Από τα παιχνίδια των 17:00 τώρα, οι επιλογές μου είναι από την αγγλική Λιγκ 2. Δύο ΑΣΟΙ, δύο ομάδων που οι έδρες τους είναι κάστρα και έχουν βατούς αντιπάλους. Πρώτη και καλύτερη η Λούτον που αντιμετωπίζει την αναιμική εκτός έδρας Πόρτσμουθ, η οποία είναι και ντεφορμέ. Το δεύτερο ο ΑΣΟΣ της Πλίμουθ (8-2-1 ρεκόρ εντός έδρας) που έχει δεχτεί μόλις 3 γκολ εντός έδρας και υποδέχεται την χαμηλών προσδοκιών Όξφορντ.

Κάποιες εκπλήξεις αχνοφαίνονται στον ορίζοντα σήμερα, αλλά θα μείνω πιστός στο πλάνο μου. Αν είχα βγάλει έστω την μία από τις δύο ΔΥΑΔΕΣ στην Boxing Day θα ήμουν περισσότερο ζεστός για το κυνήγι των υψηλών αποδόσεων, πρέπει όμως πρώτα να εξασφαλίσω το ποντάρισμα μου. Θα δείξει, αν όλα πάνε καλά έχουμε και την πρωτοχρονιά!
Κυνηγάω 1 ΔΥΑΔΑ στις 5 τουλάχιστον για να πάρω πίσω το ποντάρισμα μου και 2 στις 5 για να έχω κέρδος. Με τις σημερινές ΔΥΑΔΕΣ φτάνω τις 4 (2 σήμερα και 2 στην Boxing Day) και περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την στρατηγική που ακολουθώ μπορεί να διαβάσει όποιος θέλει πατώντας ΕΔΩ

ΔΥΑΔΑ Νο1

Σαουθάμπτον - Τσέλσι ΔΙΠΛΟ 1,90
Βίρτους Εντέλα - Κροτόνε ΑΣΟΣ 2,37

ΔΥΑΔΑ Νο2

Λούτον - Πόρτσμουθ ΑΣΟΣ 2,00
Πλίμουθ - Όξφορντ ΑΣΟΣ 2,25

*Οι αποδόσεις είναι από την Bet365

Σας αφήνω με ένασουξεδάκι που ανακάλυψα πρόσφατα, τις καλημέρες μου!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κόστος των συστημάτων στο στοίχημα

Φτιάξε το δικό σου ΣΥΣΤΗΜΑ για το ΣΤΟΙΧΗΜΑ

ΣΥΣΤΗΜΑ 1-2