Νταβατζής στην τσέπη σου;

Τύπος μου στέλνει μήνυμα μεσοβδόμαδα και μου ζητάει συνεργασία. Μια λέξη με πολλές ερμηνείες, αφού συνεργάτη μπορεί να σε βαφτίσει και το αφεντικό σου μπροστά σε έναν άγνωστο (άσχετα αν εσύ τρως μπινελίκια στη δουλειά) ή ένας λωποδύτης που διέπραξε κάποιο έγκλημα.




Τι συνεργασία θέλεις ρε μάστορα, του απαντάω, μια στοιχηματική εταιρεία εκπροσωπώ μου λέει και θέλω να διαφημιστώ στο blog σου. Θα σου δώσω μερτικό από τα κέρδη, 50-50 από όσες καταθέσεις γίνονται μέσω του blog.
Είναι σα να λέμε δηλαδή, ότι έρχεται το τάδε καζίνο στην Ελλάδα και ψάχνει για κράχτες. Βρίσκει εμένα που έχω 5-6 γνωστούς και μου λέει, μάγκα, φέρε τα φιλαράκια σου να παίξουν σε μένα, να χάσουν τα χρήματα τους και θα σου δώσω μερτικό από την χασούρα τους. Να γίνω με λίγα λόγια νταβατζής στα φιλαράκια μου, να βγάλω κέρδος από την χασούρα τους, γιατί όσοι δεν γνωρίζουν ή δεν έχουν καταλάβει, αυτό είναι το λεγόμενο affiliate marketing στο τζόγο κι έτσι λειτουργεί.
Να σας το πω και αλλιώς (γιατί έχω  βγάλει χρήματα έτσι στο παρελθόν) για να το καταλάβετε κι ακόμα καλύτερα. Σε ένα οποιοδήποτε άλλο affiliate, ο μεσάζων, βγάζει χρήματα από την αγορά ενός προϊόντος. Αν δηλαδή σε πάω σ' ένα μαγαζί να πάρεις ζαρτιέρες (υπάρχουν και μερακλήδες) και ξοδέψεις 10 ευρώ, εγώ θα πάρω το 1 ευρώ επειδή σε πήγα στο μαγαζί. Έτσι θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι κι εσύ με τις ζαρτιέρες σου κι εγώ με την προμήθεια μου και ο μαγαζάτορας με το κέρδος από το προϊόν που πούλησε. Στο τζόγο δεν  ισχύει αυτό. Δηλαδής, αν κάνεις κατάθεση 10 ευρώ σε μια εταιρεία που γράφτηκες μέσω του blog μου, θα πρέπει να χάσεις τα χρήματα σου για να πάρω εγώ 1 ευρώ προμήθεια. Αν κερδίσεις θα πάρω τα παπάρια σου.
Με λίγα λόγια, θα πρέπει να φέρνω κόσμο που να χάνει, να γίνω νταβάς, να ψάχνω για πουτανάκια και να τα φέρνω στους μπουκ να γαμιούνται, για να βγάλω κανένα ψιλό.
Όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω, στο καζίνο πάω με τους φίλους μου παρέα, μαζί χάνουμε μαζί θα κερδίσουμε, δεν έχω σκοπό να κερδίζω από την χασούρα τους!
Στο τέλος βέβαια ο μάγκας μου είπε, αφού όλοι χάνου ρε φίλε, γιατί δεν θέλεις να βγάλεις χρήματα, εκτός αν το βλέπεις ερασιτεχνικά το σπορ. Τι μου είπε δηλαδή, πως για να βγάλεις χρήματα από το τζόγο, πρέπει να γίνεις ο νταβάς αυτών που χάνουν, αλλιώς είσαι ερασιτέχνης. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κόστος των συστημάτων στο στοίχημα

Φτιάξε το δικό σου ΣΥΣΤΗΜΑ για το ΣΤΟΙΧΗΜΑ

ΣΥΣΤΗΜΑ 1-2