Πάρ' το αλλιώς

Έχω καιρό να γράψω προγνωστικά και ο λόγος δεν είναι άλλος από την παρατεταμένη χασούρα. Δεν έχω δηλώσει ποτέ προληπτικός, αλλά κάποιες μικρές προλήψεις τις έχω, όπως ότι μου "ματιάζουν" και καλά τα προγνωστικά, όταν τα γράφω εδώ.


Βλακείες, απλά προσπαθώ να πιαστώ από κάπου, όταν είναι τεντωμένα τα νεύρα μου, προσπαθώντας να δικαιολογήσω την γκίνια μου.
Από την άλλη, η αυτοπεποίθηση χτίζεται πάντα με τις νίκες, αφού αν χάνεις συνέχεια αλλά παραμένεις αισιόδοξος, μάλλον είσαι βλάκας περισσότερο, παρά θετικός άνθρωπος. Αισιοδοξία πάντα πρέπει να υπάρχει, εκείνος που χάνει συνέχεια όμως, πρέπει πρώτα να ψάξει να βρει τα λάθη του και κατ' επέκταση να σταματήσει τον κατήφορο...

Εδώ και 2-3 εβδομάδες το έχω γυρίσει στις πολύ μεγάλες αποδόσεις, κάνοντας μια προσπάθεια να εντρυφήσω σ' αυτή τη φιλοσοφία, αφού πραγματικά, τα περισσότερα παιχνίδια που προσφέρονται σε αποδόσεις πάνω από 2,00, κρίνονται στις λεπτομέρειες, τουλάχιστον αυτά που επιλέγω εγώ, με αποτέλεσμα να δοκιμάζονται συνέχεια τα νεύρα μου.
Η φιλοσοφία μου λοιπόν, λέει να πάω με αυτούς που δεν τους "υπολογίζουν" (οι μπουκ, ο πολύς ο κόσμος, οι αντίπαλοι τους), αλλά είναι ικανοί να κερδίσουν οποιονδήποτε και οι αποδόσεις στη νίκη τους, δεν αντικατοπτρίζει σε καμία περίπτωση την ποιότητα τους.

Φίτεσε - Άγιαξ: Δεν έχει να ζηλέψει πολλά η Φίτεσε από τον σημερινό της αντίπαλο και είναι μια ομάδα που κοιτάζει στα μάτια οποιονδήποτε αντίπαλο στο Ολλανδικό πρωτάθλημα. Ο Άγιαξ δυσκολεύεται πολύ φέτος απέναντι σε κλειστές άμυνες και αν βρει μπροστά του μια ομάδα καλά οργανωμένη, που έχει την ποιότητα να τον χτυπήσει στις αντεπιθέσεις, δεν θέλει και πολύ για να του κάνει την κηδεία. Κίνητρο για τους γηπεδούχους υπάρχει και είναι η παραμονή στην 1η εξάδα που οδηγεί στα Play off για έξοδο στην Ευρώπη, ο Άγιαξ στα τελευταία εκτός έδρας ζορίζεται αρκετά και το ματς θα παιχτεί στα ίσια πιστεύω. ΑΣΟΣ

Αταλάντα - Σαμπντορια: Πολύ απαιτητική η φετινή σεζόν για την Αταλάντα, που πάλεψε με όλες τις δυνάμεις της σε όποια διοργάνωση συμμετείχε. Η Σαμπντόρια από την άλλη, δείχνει ένα εξίσου σοβαρό πρόσωπο από την αρχή της σεζόν, δεν έχει σκαμπανεβάσματα στην απόδοση της και ξέρεις πάνω κάτω τι να περιμένεις από αυτή. Στην Αταλάντα θα υπάρχει σίγουρα κούραση από το μεσοβδόμαδο παιχνίδι κυπέλλου, αλλά και από το απαιτητικό πρόγραμμα που είχε τον τελευταίο μήνα με τους αγώνες για το Europa League. Φρεσκαδούρα η Σαμπντόρια, παίζει 1 ματς την εβδομάδα και θέλει να μείνει στην 1η εξάδα της βαθμολογίας που οδηγεί στην έξοδο στην Ευρώπη. Το παιχνίδι είναι πιο οριακό από όσο δείχνουν οι αποδόσεις και το 5,00 στο ΔΙΠΛΟ είναι μεγάλο λάθος.

Βαλένθια - Μπέτις: Η Μπέτις φέτος μας έχει προσφέρει τα πιο χορταστικά ματς στην Primera. Κάτι 4-4 με την Σοσιεδάδ, κάτι 3-5 με την Σεβίλλη αλλά και το 3-6 του πρώτου γύρου με την σημερινή της αντίπαλο. Η Βαλένθια έχει κάνει κοιλιά στο 2ο γύρο και δεν τρομάζει όπως στις αρχές της σεζόν, ενώ η Μπέτις δείχνει ικανή να χτυπήσει στα ίσια το σημερινό παιχνίδι. Κέρδισαν τα 3 από τα 4 τελευταία τους παιχνίδια εκτός έδρας οι Σεβιγιάνοι και μπορούν να χτυπήσουν και το αποψινό παιχνίδι, με το 6,25 στο ΔΙΠΛΟ να κρίνεται υπερβολικό!

Οι επιλογές μου:

Φίτεσε - Άγιαξ ΑΣΟΣ 4,25
Αταλάντα - Σαμπντόρια ΔΙΠΛΟ 5,00
Βαλένθια - Μπέτις ΔΙΠΛΟ 6,25

*Οι αποδόσεις είναι από το stoiximan.gr έτσι όπως  διαμορφώθηκαν την στιγμή που γραφόταν το άρθρο

Καλή επιτυχία στις επιλογές σας και στα δελτία σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κόστος των συστημάτων στο στοίχημα

Φτιάξε το δικό σου ΣΥΣΤΗΜΑ για το ΣΤΟΙΧΗΜΑ

ΣΥΣΤΗΜΑ 1-2