Το στοιχηματικό REVIEW της χρονιάς

Η αγωνιστική δραστηριότητα στην Ισπανία και σε όλα τα μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα τελείωσε και ήρθε η ώρα να γίνει ο απολογισμός της χρονιάς. Έμειναν βέβαια τα play off ανόδου στην Segunda, από τα οποία όμως δεν βλέπω να προκύπτει κάποιο σημαντικό στοιχηματικό ενδιαφέρον. Το blog κατεβάζει ρολά για το καλοκαίρι και η αρθρογραφία θα περιοριστεί περισσότερο σε σκέψεις και αναλύσεις πάνω στο στοίχημα, παρά σε προγνωστικά αγώνων.






Αν και γράφω 2 χρόνια στο Blog, ουσιαστικά αυτή ήταν η πρώτη χρονιά που ασχολήθηκα εντατικά. Στο προσκήνιο πάντα η αγαπημένη μου Ισπανία, όσον αφορά τα προγνωστικά και στο παρασκήνιο κάποιες σκέψεις σχετικά με το στοίχημα.
Ασφαλώς σημαντικό κομμάτι αποτελούν και οι προτάσεις συστημάτων και οι στρατηγικές παιχνιδιού, ένας τομέας που πάντα μ' ενδιέφερε να αναπτύξω. Όπως διαπίστωσα, τα συγκεκριμένα άρθρα είχαν και την μεγαλύτερη απήχηση, σημάδι που δείχνει πως αν όχι ο πολύς ο κόσμος, αλλά αρκετός ψάχνεται...

Δεν κράτησα στατιστικά στα προγνωστικά μου, μπορώ με ασφάλεια όμως να πω ότι μπήκα μέσα φέτος. Η αλήθεια είναι πως δεν έκλαψα ούτε σεντς, αφού δεν έβαλα κάτι παραπάνω από όσο σηκώνει η τσέπη μου, χωρίς να σημαίνει αυτό, πως αν έβγαινα κερδισμένος, δεν θα ήμουν χαρούμενος. Δεν χρειάζεται να γράψω περισσότερα σχετικά με το θέμα, αφού όσοι διάβαζαν τακτικά τα προγνωστικά μου, έχουν ήδη διαμορφώσει άποψη σχετικά.

Παίζω στοίχημα από τότε που ο ΟΠΑΠ έβγαλε το πρώτο του κουπόνι, ξεκίνησα όμως να αρθρογραφώ στο ίντερνετ τα τελευταία 5 χρόνια. Έχω περάσει από διάφορα mood, όπως όταν πίστεψα ότι μπορώ να ζήσω μόνο από το στοίχημα, μέχρι το εντελώς αντίθετο, ότι ο τζόγος είναι πεταμένα λεφτά.
Αν και δεν έχω κατασταλάξει πλήρως, κάποια συμπεράσματα έχουν προκύψει σ' αυτή τη διαδρομή και το γράψιμο, που βοηθάει πάντα να οργανώσουμε τις σκέψεις μας, έχει παίξει σημαντικό ρόλο.

Σίγουρα θα ήθελα να γίνει το tzogadomoutro, ο λόγος που θα φουσκώνει η τσέπη όσων το διαβάζουν, αλλά και η δική μου, προς το παρόν όμως περιορίζομαι στο να μοιράζομαι την εμπειρία αυτή μαζί σας.

Το ίντερνετ είναι παράθυρο στον κόσμο, έτσι ξεκίνησε και έτσι το θυμάμαι εγώ, άσχετα αν έχει καταντήσει η χαβούζα και η χωματερή κάθε βλακείας και άχρηστης πληροφορίας που κυκλοφορεί. Ακόμα και σε χωματερή να βρεθείς βέβαια, αν ψάξεις καλά, όλο και κάτι αξιόλογο θα βρεις ανάμεσα στα σκουπίδια και πρωταρχικός μου στόχος ήταν αυτός.
Να κάνω κάτι που θα ξεχωρίσει από τα μπάζα, που όποιος το βρει θα το κρατήσει, θα το βάλει στους σελιδοδείκτες του, θα το παρακολουθεί.

Είχα την ευκαιρία να έρθω κοντά με κόσμο, απλό, σαν κι εμένα, που έχει πάθος με το στοίχημα, να ανταλλάξω απόψεις και να κάνω εποικοδομητικές  συζητήσεις, οι οποίες επεκτάθηκαν πολλές φορές και σε άλλα ζητήματα. Με λίγα λόγια, το κοινό ενδιαφέρον για κάτι, ότι κι αν είναι αυτό, μπορεί να φέρει τους ανθρώπους κοντά, να συζητήσουν, να γνωριστούν και να ακονίσουν την σκέψη τους. Αν και ο τζόγος θεωρείται πάθος κατά πολλούς, μπορώ να πω ακόμα κι έτσι, πως βρήκα κάποιους για να το μοιραστώ. Από αυτή την άποψη λοιπόν, σίγουρα ο τζόγος δεν ήταν πεταμένα λεφτά για μένα.

Με την ίδια λογική και φιλοσοφία θα είμαι εδώ και την επόμενη σεζόν, ελπίζω πιο ανανεωμένος, με περισσότερες ιδέες και προπάντων πιο εύστοχα προγνωστικά. Το διάλειμμα του καλοκαιριού πάντα κάνει καλό, επιβάλλεται για να αδειάσει το μυαλό, για να είναι έτοιμο να σκαρφιστεί νέα πράγματα, πιο φρέσκα και καλύτερα.

Καλό καλοκαίρι tzogadomoutra μου.





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κόστος των συστημάτων στο στοίχημα

Φτιάξε το δικό σου ΣΥΣΤΗΜΑ για το ΣΤΟΙΧΗΜΑ

ΣΥΣΤΗΜΑ 1-2