Σαν σήμερα...

Σαν σήμερα, ακριβώς πριν ένα χρόνο, κέρδισα ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα της ζωής μου. Έκοψα το τσιγάρο, αυτή την κακή συνήθεια που συντηρούσα για περισσότερα από 20 χρόνια.


Σηκώθηκα απλά ένα πρωί αποφασισμένος και είπα ΤΕΛΟΣ. Το σκεφτόμουν καιρό, είχε γίνει από πριν η διεργασία μέσα στον εγκέφαλο μου, έπρεπε μόνο να το πάρω απόφαση.

Χωρίς υποβοηθήματα, χωρίς τσίχλες και αυτοκόλλητα νικοτίνης, ηλεκτρονικά τσιγάρα και λοιπές αηδίες. Με πείσμα και υπομονή, με αυτοπεποίθηση ότι θα τα καταφέρω, αυτά ήταν τα μοναδικά μου όπλα. Δεν είμαι ο μόνος, πολλοί άνθρωποι έχουν κόψει το τσιγάρο έτσι, ΜΑΧΑΙΡΙ και δεν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι κι εσύ ένας από αυτούς που θα τα καταφέρει, μέχρι που θα το κάνεις!
Οι δυσκολίες που συνάντησα μικρές αλλά σημαντικές πολύ. Είχα πολλά νεύρα για 1 μήνα, μια ανεξήγητη νευρικότητα και μερικές εκρήξεις πολλές φορές. Είναι εκπληκτικό πως η νικοτίνη, αυτή η χημική ουσία δεσμεύει τον οργανισμό του ανθρώπου και δεν τον αφήνει να φύγει. Αϋπνίες πολλές φορές, δύσπνοιες, όλα όμως ξεπεράστηκαν γρήγορα, σε λιγότερο από 1 μήνα.
Μετά μένει μόνο το ψυχολογικό κομμάτι, αυτό που ίσως παλεύω ακόμα και ποιος ξέρει για πόσα χρόνια στο  μέλλον...
Σου λείπει το τσιγάρο, όταν καπνίζεις τόσα πολλά χρόνια, γιατί το έχεις συνδυάσει με πολλές δραστηριότητες της καθημερινότητας σου. Δεν σου λείπει μόνο όταν πίνεις καφέ ή μετά από ένα καλό φαγητό ή με το ποτό και μετά το σεξ. Αυτά συμβαίνουν στις αρχές, τις πρώτες εβδομάδες ή μήνες και ξεπερνιούνται γρήγορα.
Υπάρχουν άλλες στιγμές, απλές, καθημερινές, διαφορετικές για τον κάθε άνθρωπο, που μπορεί να λαχταρίσει 1 τσιγαράκι. Μία από αυτές για μένα ήταν, όταν καθόμουν στην γραφειάρα μου, είχα παίξει τα στοιχήματα μου, βραδάκι, καλοκαίρι συνήθως, έβαζα την ποτάρα μου και φούμαρα και τις τσιγαρούμπες μου. Κάποιες τέτοιες στιγμές παρόμοιες ή και εντελώς διαφορετικές αναπολούν οι περισσότεροι πρώην καπνιστές.
Η ουσία είναι ότι πέρασε 1 ολόκληρος χρόνος. Το τσιγάρο ολοένα και φθίνει στη σκέψη μου όσο περνάει ο καιρός. Δεν το σκέφτομαι πλέον τόσο συχνά, δεν μου λείπει τόσο συχνά, έχω πάψει να αναπολώ στιγμές όπως η παραπάνω που ανέφερα.
Το κυριότερο όλων δε (πέρα από την υγεία που είναι το αυτονόητο), ξαλάφρωσε και η τσέπη μου!
Δεν έχω γίνει φανατικός αντικαπνιστής, ούτε έχω σκοπό να κάνω ποτέ κήρυγμα σε οποιονδήποτε γιατί καπνίζει. Το είχα πάνω από 20 χρόνια στο στόμα μου το ρημάδι και ξέρω πως είναι. Ήθελα μόνο να μοιραστώ την στιγμή, το μεγαλύτερο ΣΤΟΙΧΗΜΑ που κέρδισα τα τελευταία χρόνια και ελπίζω όχι το μοναδικό!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κόστος των συστημάτων στο στοίχημα

Φτιάξε το δικό σου ΣΥΣΤΗΜΑ για το ΣΤΟΙΧΗΜΑ

ΣΥΣΤΗΜΑ 1-2