Γιατί γράφω...

Αν με ρωτούσες στα 20 τι ήθελα να γίνω, θα σου έλεγα συγγραφέας. Όσο περνούσαν τα χρόνια, σκεφτόμουν κάποτε ότι θα εκδόσω μια ποιητική συλλογή. Η μοίρα τα 'φερε έτσι όμως, που βρέθηκα εδώ στο τώρα, να γράφω για το στοίχημα.



Η ουσία βέβαια είναι ότι εξακολουθώ να γράφω και το ποτάμι της έμπνευσης μέσα μου θα αργήσει ακόμα πολύ για να στερέψει. Τι είναι όμως αυτό που με ωθεί, αυτό το πράγμα που δημιουργεί την ανάγκη σε μένα και σε άλλους πολλούς, να γράφω μερικά λόγια, να εξωτερικεύω τις σκέψεις μου, να θέλω να λέω πράγματα για το οτιδήποτε. Θα υπάρχουν πολλοί λόγοι, πολλά διαφορετικά κίνητρα, τα δικά μου όμως όλα αυτά τα χρόνια είναι δύο και πολύ απλά. Να επικοινωνώ με τον κόσμο και να μοιράζομαι τις αγωνίες μου και τις απόψεις μου με σκοπό να ανακαλύπτω ανθρώπους που βαδίζουν στα ίδια μονοπάτια πάνω κάτω με μένα.
Το στοίχημα, πέρα από την διασκέδαση που μου προσφέρει τα τελευταία χρόνια, είναι το όχημα που μεταφέρει τη σκέψη μου, έστω και για λίγο, σε ένα ασφαλές μέρος, ένα τόπο διαφυγής από την καθημερινότητα, στο οποίο μπορώ να είμαι ήρεμος.

Και μετά τις εξομολογήσεις και την μικρή κατάθεση ψυχής, αλλάζω κλίμα και μεταφέρομαι στις σημερινές μου επιλογές:

Εϊμπάρ - Μάλαγα: Η Εϊμπάρ φέτος, αν είναι σοβαρή μέχρι το τέλος και δεν αρχίσει τα πάρε δώσε, έχει τις δυνατότητες να χτυπήσει ακόμα και έξοδο στην Ευρώπη. Μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει δικαιώματα και αυτή τη Μάλαγα μέσα στο Ιπουρούα την έχει. ΑΣΟΣ.

Χαλ - Μπέρνλι: Ντέρμπι για την παραμονή στην Πρέμιερ Λιγκ και περιμένω από την  Χαλ να βγάλει τον ίδιο τσαμπουκά όπως στα ματς με Λίβερπουλ και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Η Μπέρνλι εκτός έδρας έχει πετύχει μόλις 5 γκολ και έχει πάρει 1 βαθμό σε 11 ματς συνολικά. Ελπίζω να μην ανοίξει τα μάτια της σήμερα η φιλοξενούμενη.

Νιουκάστλ - Μπρίστολ Σίτυ: Μπήκαμε στο τελευταίο τρίτο του πρωταθλήματος και η Νιουκάστλ, που είναι και το μεγάλο φαβορί για την απευθείας άνοδο, δείχνει να πατάει δυνατά το πόδι στο γκάζι, αφού τρέχει ρεκόρ 5-2-0 στα πιο πρόσφατα παιχνίδια. Ακίνδυνη η Μπρίστολ Σίτυ όταν αγωνίζεται εκτός έδρας και ποιοτικά πολύ κατώτερη από την σημερινή της αντίπαλο. Εγώ πόνταρα σε μια καθαρή νίκη της Νιουκάστλ με -1 γκολ χάντικαπ.

Σαρλερουά - Σαιντ Τρουίντεν: Θα πρόκειται για αυτοκτονία αν καταφέρει η Σαρλερουά να μείνει εκτός 6αδας, μετά την πολύ καλή σεζόν που έχει κάνει. Η Σαιντ Τρουίντεν είναι η χειρότερη ομάδα εκτός έδρας της κατηγορίας και δοκιμάζεται σε μία από τις καλύτερες έδρες. Μικρός αλλά λογικός ο ΑΣΟΣ.

Η πρόταση: Παρολί

Εϊμπάρ - Μάλαγα ΑΣΟΣ 1,85
Χαλ - Μπέρνλι ΑΣΟΣ 1,90
Νιουκάστλ - Μπρίστολ Σίτυ ΑΣΟΣ -1 ΓΚΟΛ ΧΑΝΤΙΚΑΠ 2,08
Σαρλερουά - Σαιντ Τρουίντεν ΑΣΟΣ 1,50

*Οι αποδόσεις είναι από τον ΟΠΑΠ έτσι όπως διαμορφώθηκαν την στιγμή που γραφόταν το άρθρο

Καλή επιτυχία στις επιλογές σας και στα δελτία σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κόστος των συστημάτων στο στοίχημα

Φτιάξε το δικό σου ΣΥΣΤΗΜΑ για το ΣΤΟΙΧΗΜΑ

ΣΥΣΤΗΜΑ 1-2